فیلترپرس قاب و صفحه

فیلترپرس قاب و صفحه

فیلترپرس قاب و صفحه

فیلترپرس قاب و صفحه ،خرید و فروش فیلترپرس قاب و صفحه،تولید فیلتر پرس قاب و صفحه،تولید کننده صفحه و قاب فیلترپرس در تهران و کرج،لیست قیمت،هزینه و تعرفه فیلترپرس قاب و صفحه،مرکز خرید و فروش فیلتر پرس قاب و صفحه در تهران و کرج،مرکز تولید صفحه فیلتر پرس قاب و صفحه در تهران و سایر شهرهای ایران،کارگاه تولید کنننده فیلتر پرس قاب و صفحه،کارخانه تولید صفحات فیلتر پرس قاب و صفحه، خرید اینترنتی فیلتر پرس قاب و صفحه،مرکز ساخت انواع صفحات فیلتر پرس قاب و صفحه در تهران و کرج،ساخت فیلتر پرس قاب و صفحه،سازنده فیلترپرس قاب و صفحه، انواع فیلتر پرس قاب و صفحه،کاربرد فیلتر پرس قاب و صفحه، مزایا و معایب فیلتر پرس قاب و صفحه

قاب و صفحه فیلترپرس :

قاب و صفحه فیلترپرس میتواند از جنس چدن ، آلومینیوم ، پلی پروپیلن و … باشد و با توجه به مشخصات محلول ورودی انتخاب میگردد .

قاب و صفحه(Frame and Plate) نسبت به سایر صفحات مقاومتر بوده و زودتر از صفحات  دیگر طراحی و به بازار عرضه شدند . این صفحات متشکل از یک قاب توخالی و یک صفحه تخت شیاردار هستند که ضخامتهای کیک فیلتر مختلف رو امکان پذیر میکنند و باعث افزایش ضخامت کیک خواهند شد .

فیلترپرس از نوع قاب و صفحه در مواردی از فیلتراسیون که محلول حاوی ذرات ریز و نیاز به کاغذ صافی باشد ، مورد استفاده قرار میگیرد . همچنین جهت فیلتر در صنایع قند ، روغن و… که دمای کاری بالایی داشته باشند ، از قاب و صفحه چدن ، آلومینیوم و… استفاده میشود .


جستجو

جدیدترین مطالب



مدیریت فروش