خرید و فروش پارچه فیلترپرس کتان (پنبه)

لیست قیمت و هزینه پارچه کتان فیلتر پرس

خرید و فروش پارچه فیلترپرس کتان (پنبه)

خرید و فروش پارچه فیلترپرس کتان (پنبه)،تولید پارچه کتان ،تولید کننده پارچه فیلتر پرس کتان در تهران و کرج،لیست قیمت،هزینه و تعرفه پارچه کتان ،تولید پارچه کتان در همه سایزها،مرکز خرید و فروش پارچه کتان فیلتر پرس در تهران و کرج،مرکز تولید پارچه  فیلترپرس کتان در تهران و سایر شهرهای ایران،کارگاه تولید کننده پارچه فیلترپرس کتان ،کارخانه تولید پارچه فیلتر پرس کتان ،خرید عمده و اینترنتی پارچه کتان ،مرکز تولید انواع پارچه فیلترپرس کتان (پنبه) در تهران و کرج،تولید و پخش پارچه فیلتر پرس کتان (پنبه)

تولید کننده پارچه کتان (پنبه ) (Cotton) :

پارچه های کتان در دسته پارچه های بافته شده از الیاف طبیعی به شمار می آیند .

این نوع پارچه در فیلتراسیون روغن های خوراکی مورد استفاده قرار میگیرد.

مزایا و معایب پارچه کتان

پارچه های کتانی (پنبه ای) ،تحمل دمای نسبتاً بالا را دارند و برای تصفیه محلولهای خنثی و تا حدودی بازی استفاده میشوند. اما به دلیل دارا بودن پرز در مواردی که حساسیت بهداشتی بیشتر وجود داشته باشد، مانند مصارف دارویی نباید مورد استفاده قرار بگیرند.

جنس این نوع از پارچه ها، از جنس پنبه خالص و یا ترکیبی از پنبه ، پلی استر و نایلون می باشند و خواص آنها بسته به خواص پنبه و ماده ترکیبی آن میباشد .

این نوع پارچه بعد از استفاده و شستشو در جهت تاروپود ، حدود 2 الی 5 درصد تغییر اندازه میدهند که این مورد را باید در مراحل دوخت پارچه در نظر داشته باشند.


جستجو

جدیدترین مطالب



مدیریت فروش